Servex | Kalite Politikası

Entegre Yönetim Sistemleri | Kalite Politikası

 

Sektördeki gelişmeleri takip ederek müşteri beklentilerini en üst düzeyde tutmayı ilke edinen Servex Global;

 

- Küresel pazara yönelik havayolu taşımacılığı, denizyolu taşımacılığı hizmetleri sunma misyonuyla kurulmuştur.

 

- Müşteri ve bağlı olunan mesleki kuruluşların yükümlülüklerine, ilgili Kalite ve ulusal-uluslararası ürün standartlarına, Çevre, Enerji Verimliliği ve İş Sağlığı Güvenliği standart, yasa ve yönetmeliklerine uymayı,

 

- Kuruluşun bağlamını dikkate almayı ve Kalite Yönetim Sistemini Servex Global’ in stratejik yönüyle aynı doğrultuya getirmeyi,

 

- Süreçlerinin tüm aşamalarını kontrol ederek müşterilerine hızlı, etkin ve güvenilir bir hizmet vermeyi,

 

- Kalite Yönetim Sistemi – ISO 9001:2015 ve Çevre Yönetim Sistemi ISO 14001:2015’in etkinliğini oluşturmayı, uygulamayı, korumayı ve sürekli gelişiminin sağlamayı,

 

- Çalışanlarının sisteme katkı vermeleri ve kalite kültürünün şirket içinde benimsenmesine yönelik eğitimler düzenlemeyi,

 

- Doğal çevremizi korumaya odaklanarak insana ve çevreye saygılı olmayı,

 

- Acil durumlara müdahale edebilecek şekilde yapılanmayı,

 

- Atıkları azaltmayı, geri dönüşüm oranını artırmayı, doğal kaynakların kullanımını azaltmayı,

 

- Servex Global kendini sürekli denetleyen ve iyileştiren, müşterilerine, çalışanlarına, tedarikçilerine değer katan bir firma olmanın yanı sıra, tüm sektörel yasa ve mevzuatlara uymayı benimsemeyi taahhüt eder.

kargo takip

Sorgulanıyor...

Hata oluştu...

Form alındı.

Servex | Hava Kargo <

Servex | Deniz Kargo <

Servex | Gümrükleme Hizmeti <

Servex | Diğer Hizmetler <

Sıkça Sorulan Sorular <

Haberler & ServexBLOG <

Merkez Mah. Merkez Mahallesi Abay Caddesi No:71/A Küçükçekmece, Halkalı

Tel: +90 212 603 33 32 info@servex.com.tr

Working hard for your dreams...